توییک معروف BiteSMS برای iOS 7

بطور حتم بسیاری از شما عزیزان با توییک  biteSMS آشنا هستید و احتمالا در  نسخه های پیشن iOS از این توییک استفاده کرده اید . biteSMS یکی از توییک های معروف سیدیا می باشد که تا چند وقت پیش با آی او اس ۷ سازگار نبود اما هم اکنون شاهد آپدیت شدن این توییک برای iOS 7 و  دستگاه های 64 بیتی همچون آیپد ایر، آیپد مینی رتینا و آیفون 5s هستیم .

توییک فوق العاده biteSMS جایگزین اپلیکیشن Messages در دیوایس می شود و  امکاناتی نظیر نوشتن سریع پیام ، پاسخ سریع پیام ها و خواندن اس ام اس ها بدون نیاز به وارد شدن در messeges را به دیوایس شما اضافه می کند . همچنین امکان برنامه ریزی زمانی هم داراست مثلا تعیین می کنید که دو ساعت بعد این مسیج را به فلان نفر بفرست ( قابلیت جالبی است ) و یا حتی در هنگام دلیور شدن پیام ارسال را متوقف کنید .

 

حال تصاویری از این توییک را مشاهده فرمایید …

 

biteSMS-device1 biteSMS-device4 biteSMS-device5 biteSMS-device6

 

این توییک کاملا رایگان است اما پس از ۷ روز لایسنس آرمایشی آن تمام شده و سپس هنگام استفاده از توییک تبلیغات کوچکی در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد.

می توانید با خرید لایسنس که ۸ دلار قیمت دارد تبلیغات را حذف کنید ( کرک هایی هم هست اما هنوز با ۶۴ بیتی ها سازگار نیستند ) پیشنهاد من خرید لایسنس است و یا اینکه تبلیغات ها را تحمل کنید (خرید لایسنس در http://bitesms.com/buy )

شما هم اکنون می توانید این توییک فوق العاده را با نام biteSMS  از سورس bigboss نصب نمایید . پس از نصب , این توییک جایگزین برنامه Messages  شما می شود و آن را بهبود می بخشد . همچنین شما می توانید از میانبر های برنامه که از طریق ناتیفیکیشن سنتر ( پایین سمت راست ) و یا زدن دکمه های Volume و لمس پنجره نمایشگر Volume پنجره ای به صورت pop up باز کنید و سریع تر پیام ارسال کنید البته می توانید توسط Activator نیز میانبر ها را به سلیقه ی خودتان افزایش دهید.

حال کمی در مورد کار با توییک توضیح می دهم تا پس از نصب سردرگم نشوید :

وقتی اس ام اس برای شما ارسال شود اتومات پنجره ای پاپ آپ باز میشود که پیام در آن نوشته شده ( به مانند تصویر )

 

biteSMS-device3

 

اگر پنجره را به پایین بکشید کیبورد باز شده و می توانید ریپلای کنید

اگر به سمت راست بکشید یعنی خوانده شده و پنجره بسته میشود

اگر نواری که فلش دارد را پایین بکشید چند مسیج آخر نمایان میشود

قابلیت های دیگر هم راحت و داخل آیکون برنامه در هوم اسکرین هستند …

 

پیشنهاد میکنم هر چه زودتر این توییک را نصب کنید و لذت ببرید

به زودی با آموزش های بیشتری از این توییک همراهتان خواهم بود

 

اگر در کار با توییک یا نصب و یا نصب لایسنس به مشکل برخوردید در کامنتها بپرسید … من در خدمتتون هستم