فروش اپل واچ به طور رسمی در اپل استور ها آغاز شد

بعد از چند ماه انتظار سرانجام اپل تصمیم گرفت که ساعت هوشمند خود را وارد نمایندگی های اصلی خود در سراسر دنیا کند و به علاقه مندان امکان خرید این گجت را در محلی غیر از فروشگاه اینترنتی اپل دهد.تا این لحظه اپل واچ تنها قابل خرید از طریق سایت اپل و بعضی از فروشگاه های مد و فشن بود که عملی خلاف سنت اپل بود و علت اصلی آن هم محدودیت در تولید این ساعت های هوشمند بوده که گویی برطرف شده است.

اگر هم اکنون به صفحه ی اختصاصی Apple Watch در وبسایت اپل مراجعه کنید عبارت “اپل واچ هم اکنون در اپل استور های نزدیک شما موجود می باشد” را مشاهده خواهید کرد که مهر تایید محکمی بر این خبر است.

هم اکنون متقاضیان خرید اپل واچ راه های متفاوتی برای تهیه این محصول دارند.همانند محصول های دیگر اپل میتوانید بدون هماهنگی قبلی به اپل استور دلخواه خود مراجعه کنید و مدل مورد نظر را انتخاب کنید.یا میتوانید از طریق سایت اپل مدل مورد نظر را انتخاب کنید و هزینه آن را هم پرداخت کنید و در نهایت با مراجعه به اپل استور مورد نظر محصول را دریافت کنید.

Apple-Watch-hits-Apple-Stores-email-screenshot-001

 

 

هم چنین کسانی که می خواهند فقط قابلیت های این ساعت را بسنجند می توانند بدون هماهنگی قبلی به اپل استور ها مراجعه کنند و مدل دلخواه را ارزیابی کنند.

اپل فروش اپل واچ را از 24 ام آوریل در کشور های آمریکا،انگلستان،استرالیا،فرانسه،چین،هنگ کنگ،کانادا،آلمان و ژاپن آغاز کرد و جمعه ی هقته ی بعد کشور های زیر را به لیست قبلی اضافه خواهد کرد:

Italy, Mexico, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland and Taiwan

 

امیدواریم با این اتفاق قیمت اپل واچ در ایران از حالت سرسام آور خود خارج شده و کمی به قیمت واقعی آن نزدیک شود تا علاقه مندان بیشتری بتوانند از این ساعت هوشمند استفاده کنند.