آی‌اواس ۸.۲ عرضه شد + لینک دانلود مستقیم

پس از صحبت از فریمورک ResearchKit و قابلیت‌های مختلف گجت اپل واچ در کنفرانس Spring Forward، اپل اعلام کرد که تا ساعاتی دیگر آی‌اواس ۸.۲ را عرضه خواهد کرد. این نسخه از سیستم عامل به طور کامل از SDK اپل واچ تحت عنوان WatchKit پشتیبانی می‌کند. از این رو کاربر می‌توانند با نصب‌کردن آن بر روی آی‌دیوایس‌هایشان، خود را برای خرید و مدیریت اپل واچ آماده کنند. هر کاربری که سودای خرید و استفاده از اپل واچ را داشته باشید به آی‌اواس ۸.۲ نیاز خواهد داشت. البته آپدیت تنها مختص این کاربران نیست. باگ‌های مختلفی رفع شده و پایداری در بخش‌های متعددی ارتقا یافته که تمامی کاربران بدون شک از آن‌ها استقبال خواهند کرد.

 

در صورتی که می‌خواهید سریع و بدون دردسر آپدیت ۸.۲ را نصب کنید، کافی است به بخش Software Update در قسمت General اپلیکیشن Settings رفته و منتشر نمایش آپدیت بمانید. پس از نمایش آپدیت (که ممکن است بخاطر ترافیک شبکه چندین ساعت بعد اتفاق بیفتد) بر روی Download & Install تپ کنید تا روند دانلود و سپس نصب پی گرفته شود.

 

اگر به دنبال فایل نصبی این نسخه هستید نیز می‌توانید از لینک‌های زیر کمک گرفته و فایل متناسب با مدل آی‌دیوایس خود را دانلود کنید. توجه داشته باشید که اگر به دنبال جیلبریک‌کردن آی‌دیوایس خود هستید، فعلاً از رفتن به این نسخه اجتناب کنید.

 

آیپد:

آیفون:

آیپاد: