اعمال تغییرات جدید در صفحه‌ی مربوط بندهای اپل واچ جهت کمک به انتخاب آسان‌تر

در روز نهم ماه میلادی گذشته بخش جدیدی در وبسایت اپل به راه افتاد که در آن بندهای مختلف این دستگاه و وسایل جانبی متعددی که جهت قوت‌بخشیدن به تجربه‌ی استفاده از این گجت تولید شده‌اند به نمایش گذاشته شده بودند. در این صفحه کاربران می‌توانستند ببینند که خرید مجزای هر یک از اقلام مربوط به این ساعت هوشمند چقدر برایشان آب خواهد خورد و در صورت تمایل از همان‌جا فرآیند خرید را آغاز کنند.

 

این صفحه از همان زمان عرضه طراحی‌ای کاملاً مشابه سایر صفحات وبسایت اپل که بر روی نمایش محصولات تمرکز دارند داشت؛ لیستی جدول‌وار از محصولات که در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف گرد و به نمایش در آمده بودند. اگر چه طبیعتاً اپل دلایل منطقی برای استفاده از آن روش برای محصولات داشت و به نوعی سیستم به‌کارگرفته‌شده را می‌توان سیستم جواب‌پس‌داده دانست، اما حداقل در این موقعیت می‌توان از اخلاق راضی‌نشدن به آن چه که هستِ اپل راضی بود. زیرا به مدد همین طرز تفکر کارکنان شرکت پتانسیلی که این بخش از وبسایت برای بهترشدن داشت را آزاد کرده و سیستمی نمایش جدیدی پیاده کرده‌اند که کار یافتن محصول دلخواه را راحت‌تر کرده و به کاربران در تصمیم‌گیری کمکی بیش از پیش می‌کند.

 

در این صفحه هر یک از مدل‌های مختلف بندهای این دستگاه در بخش خاص خود قرار دارند. یعنی برای مثال مدل Milanese Loop را دیگر در دو صفحه‌ی مختلف نخواهید دید. بلکه در یک بخش مستقل که به Milanese Loop اختصاص دارد خواهید توانست مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. رنگ‌بندی‌های متعدد نیز برای هر یک از این بندها لحاظ شده است که نمونه‌ی آن را در تصویر ابتدای پست که مربوط به بند اسپورت اپل واچ است مشاهده می‌کنید.

 

این صفحه در حال حاضر برای عموم کاربران در دسترس است و حتی اگه قصد خرید آنی نداشته باشید، براندازکردن محصولات این صفحه می‌تواند ایده‌ی خوبی از این که چند و چون بندهای این وسیله به چه قسم است به شما بدهد.