انتشار بتای جدید ابزار مدیریت آی‌کلاود برای سیستم عامل ویندوز

شاید در جریان باشید که برخلاف سیستم عامل OS X که سرویس آی‌کلاود به صورت پیش‌فرض در بطن آن ادغام شده است، در سیستم عامل ویندوز خبری از آی‌کلاود نیست و آن دسته از کاربران ویندوز که یکی از آی‌دیوایس‌های اپل را در اختیار دارند برای مدیریت آی‌کلاود بر روی کامپیوتر خود باید دست به دامن ابزار مدیریتی iCloud for Windows شوند که اپل برای این پلتفرم عرضه کرده است.

 

پیش از این در اپل اپس ماهیت این ابزار را برایتان توضیح داده‌ایم. طبیعی است که اپل تیم بخصوصی برای کار بر روی این ابزار داشته باشد و این افراد به طور مستمر برای توسعه‌ی آن کار کنند. در همین راستا ساعاتی پیش شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی جدیدی با شماره ساخت 410A44 بودیم. این که آپدیت جدید چه تغییراتی به همراه دارد فعلاً مشخص نیست. اما به احتمال زیاد آپدیت در جهت سازگارکردن این ابزار با اپلیکیشن Photos که چندی پیش در اختیار کاربران سیستم عامل OS X قرار گرفت عرضه شده است.

 

آپدیت آزمایشی جدید تنها از طریق صفحه‌ی AppleSeed وبسایت اپل قابل دانلود است. AppleSeed برنامه‌ای است که اپل در آن به برخی کاربران مشخص امکان استفاده و تست نسخه‌های غیرنهایی ابزارهای مختلف خود را می‌دهد. آخرین نسخه‌ی عمومی iCloud for Windows را نیز می‌توانید از این آدرس دانلود کرده و نصب کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید به تصاویر، ویدیوها و سایر فایل‌هایی که در فضای iCloud Drive ذخیره کرده‌اید بر روی سیستم عامل ویندوز دست پیدا کنید.