اپلیکیشن برتر هفته: دریافت رایگان بازی Pursuit of Light به مدت محدود

به عنوان اپلیکیشن برتر این هفته، اپل این بار سراغ یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار اپ استور آی‌اواس رفته و عنوان جذاب Pursuit of Light را برای مدت محدودی برای دریافت توسط عموم کاربران رایگان کرده است.  در این بازی تمام چیزی که در اختیار دارید دو دکمه در دو سوی صفحه نمایش است که به کمک آن‌ها باید ماجراجویی را از یک نقطه آغاز کرده و در یک نقطه‌ی مشخص به انتها برسانید.

 

در طی بازی ۸۰ مرحله‌ی مختلف خواهید یافت که هر مرحله‌ی آن در قیاس با مرحله‌ی پیش از خود سخت‌تر است. متناسب با این دشواری، میزان جذابیت بازی، تله‌ها و حس رقابتی که در شما برانگیخته خواهد شد نیز روند صعودی پیدا خواهد کرد. اگرچه ساختار بازی در کل ساده است و طبیعتاً نمی‌توان آن را با بازی‌های موجود برای کنسول‌ها مقایسه کرد، اما نباید به اشتباه Pursuit of Light را جزو بازی‌های ساده‌ای که به درد سوزاندن وقت می‌خورند دسته‌بندی کنید. برای عبور از تله‌های مختلفی که طی در بازی به آن‌ها برخواهید خورد باید فکر اساسی کرده و با صبر و حوصله پیش بروید. هر وضعیتی جز این موجب اعصاب‌خردگی و کنارگذاشتن بازی می‌شود.

 

persuitoflightexample

 

در صورتی که علاقه‌مند به امتحان‌کردن Pursuit of Light هستید، می‌توانید به اپ استور مراجعه کرده و با تپ‌کردن بر روی باکس دریافت اپلیکیشن برتر هفته به صفحه‌ی دریافت رایگان این بازی هدایت شوید. در صورتی که حوصله‌ی طی‌کردن این مسیر را ندارید می‌توانید از این لینک برای رسیدن به صفحه‌ی دریافت بازی در اپ استور استفاده کنید. Pursuit of Light تا پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده رایگان خواهد بود و پس از آن قیمت آن به همان ۹۹ سنت سابق باز خواهد گشت.