اپلیکیشن Apple Watch ٫ قابلیت ها نصب و جفت سازی آن با iPhone

همان طور که گفتیم اپل نسخه iOS 8.2 را برای آیفون آیپاد آیپد منتشر کرد  که علاوه بر اضافه شدن برنامه Health  و برطرف سازی مشکلات همچنین شامل پشتیبانی از Apple Watch نیز می شود .

با نصب iOS 8.2 شما یک اپلیکیشن جدید و جذاب  در دیوایس خود که مربوط به Apple Watch هست ملاحظه می کنید ٫‌ولی اگر هنوز اپل واچ ندارید و یا قصد خرید آن را ندارید پس این اپلیکیشن برای شما بی فایده خواهد بود .

برنامه Apple Watch در iPhone شما به تمامی کاربران  اجازه خواهد داد تا ساعت اپل  را با iPhone خود Sync و Pair کنید . همچنین تنظیمات دل خواه خود را  از آیفون روی ساعت خود تعیین کنید .  البته دقت کنید که نرم افزار Apple Watch فقط از iPhone 5 و مدل های بالا تر ساپورت می کند .

 

اپلیکیشن Apple Watch چگونه کار می کند ؟

 

هنگامی که شما نرم افزار Apple Watch را باز می کنید اولین چیزی که ملاحظه می کنید صفحه مقدمه و خوش آمد گوشی به شماست ٫ سپس از شما می خواهد تا ساعت اپل خود را با آیفونتان ست  (Pair ) کنید .

 


apple-watch-app-intro-screen

جفت کردن Appe Watch با iPhone :

برای جفت کردن Apple Watch با iPhone  باید روی گزینه Start Pairing کلیک کرده و همان طور که در عکس پایین میبینید شما می توانید به کمک دوربین آیفون خود این جفت سازی را با ساعت اپل برقرار کنید . برای اینکار نیاز هست تا Apple Watch را روی دوربین آیفون نگه دارید طوری که تراز صفحه نمایش ساعت با قسمت مشخص شده روی دوربین یکسان شود  . همان طور که در عکس پایین مشاهده می کنید .

 


apple-watch-app-automatic-pairing

 

همچنین شما می توانید به صورت دستی نیز با کلیک کردن روی   “Apple Watch Manually” ساعت خود را به آیفون متصل و جفت کنید . همان طور که در تصویر زیر مشخص شده می توانید Apple Watch خود را در بین لیست دیوایس ها انتخاب کنید . و برای مشخص شدن و ظاهر شدن اسم ساعت شما در لیست دیوایس ها باید روی   آیکون ” i ” روی Apple Watch کلیک کنید سپس در لیست دیوایس ها اسم ساعت را کلیک کنید .

 


apple-watch-app-manual-pairing

 

علاوه بر قابلیت جفت شدن Apple Watch با iPhone در این اپلیکیشن ۲ تب دیگر نیز به نام های “Explore ” و “AppStore” نیز وجود دارد . در تب Explore می توانید ویدیو هایی از Apple Watch را تماشا کنید .

 


apple-watch-app-explore-tab

 

نصب کردن برنامه های Apple Watch :

 

تب AppStore در نرم افزار Apple Watch به کاربران اجازه ی دسترسی به تمامی اپلیکیشن های فعال  مخصوص Apple Watch می دهد . همچنین علاوه بر دانلود شما می توانید اپلیکیشن های مربوط به Apple Watch را از این قسمت نصب هم بکنید .

App Store اپل واچ هنوز در دسترس نیست و بدانید داخل Appstore خود آیفون نیز قسمتی به نام Apple Watch به زودی ساخته می شود . …

 


apple-watch-app-app-store-tab

توجه :‌ در  گزارش هایی از  iOS 8.2 شنیده شده که این نسخه از ای او اس   برنامه ای جدید برای مشاهده اطلاعات تناسب اندام وجود دارد که وقتی Apple Watch با iPhone جفت “pair ” شود این اپ ظاهر می خواهد شد .

منتظر خبر های بیشتری در این مورد باشید …