تجربه‌ی اندرویدی از سیستم عامل آی‌اواس با توییک جدید Andrios

چند روز پیش وبسایت‌های مختلفی در مورد توییک Andrios نوشتند و خبر از عرضه‌ی آن دادند. این عنوان که می‌توان آن را در رده‌ی توییک‌های گرافیکی و تغییر تم قرار داد شکل و شمایل سیستم عامل آی‌اواس را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که دیگر چندان شباهتی به اصلش نداشته باشد. آن چه که با Andrios تجربه خواهید کرد نمایی از سیستم عامل اندروید Lollipop بر روی یک آی‌دیوایس است.

 

تغییراتی که Andrios وسیع است و می‌توان از این نظر آن را یک پکیج چندمنظوره و همه‌کاره دانست. اکشن بار سیستم عامل اندروید، ویجت مینی پلیر، نوتیفیکشن سنتری متفاوت، منوی اندرویدی خاموش‌کردن دستگاه و تغییرات گسترده‌ی دیگر چیزهایی هستند که این توییک بر روی آی‌دیوایس مجهز به آی‌اواس ۸ جیلبریک‌شده‌ی شما پیاده خواهد کرد. برای آن که لذت استفاده از Andrios از آن چه هست نیز بیشتر شود، امکان سفارشی‌سازی بسیاری از قسمت‌ها از طریق منوی تنظیمات توییک فراهم شده است. در زیر می‌توانید ویدیویی از نتیجه‌ی نصب Andrios را تماشا کنید. ویدیو از طریق این لینک به طور مستقیم قابل دانلود است.

 

 

همانطور که گفتیم چند روز پیش خبر عرضه‌ی زودهنگام این توییک داده شده بود و امروز شاهد تحقق این موضوع هستیم. در صورتی که به دنبال عوض‌کردن حال و هوای آی‌دیوایس خود هستید و محیط همواره یکنواخت آن شما را کسل کرده است، شاید Andrios یکی از بهترین راه چاره‌ها باشد. البته ناگفته پیداست که این توییک آی‌اواس را به اندروید تبدیل نمی‌کند. بلکه صرفاً با تغییرات ظاهری و فراهم‌کردن قابلیت‌های نو، حس و حال استفاده از اندروید را زنده می‌کند. این موارد عبارتند از:

 

– افزودن اکشن بار

– تغییر نمای نوتیفیکشن سنتر

– افزودن ویجت جست‌وجوی گوگل

– افزودن ویجت مینی پلیر

– تغییر نمای منوی خاموش‌کردن دستگاه

– افزودن ویجت سوئیچ‌ها

– افزودن تنظیم‌کننده‌ی میزان صدا

 

Andrios را می‌توانید به قیمت ۳.۹۹ دلار از سورس بیگ باس خریداری کنید. در صورتی که امکان خرید ندارید فروشگاه سیدیا اپل اپس به صورت اورجینال لایسنس این توییک را برای فروش قرار داده است.

برای خرید توییک به سایت http://www.cydia.apple-shop.ir مراجعه کنید