حال و هوای فولدرهای آی‌اواس ۶ را در آی‌اواس ۸ تجربه کنید

اگر دلتان برای حال و هوای پوشه‌های آی‌اواس ۶ تنگ شده است، از دیدن یکی از جدیدترین توییک‌های عرضه‌شده در سیدیا هیجان‌زده خواهید شد. توییک ClassicFolders توسط توسعه‌دهنده‌ی عرصه‌ی جیلبریک CoolStar که محصول SemiRestore و سایر توییک‌هایی که حال و هوای آی‌آواس ۶ را به نسخه‌های جدیدتر آی‌اواس می‌کشانند از کارهای اوست توسعه یافته است.

 

همانطور که در تصویر ابتدای پست می‌بینید، ClassicFolders همان نمایی که از بازشدن پوشه‌ها در آی‌اواس ۶ به یاد داشتید را در نسخه‌های جدیدتر آی‌اواس نظیر نسخه‌های ۷ و ۸ پیاده می‌کند. در این توییک چهار نما برای بازشدن فولدرها تعبیه شده است: موریکس، کلاسیک، مدرت و آی‌اواس ۴ بتا.

 

پس از نصب‌کردن ClassicFolders برای تغییر طرز رفتار آن باید به بخش تنظیمات توییک مراجعه کنید. از آن قسمت می‌توانید توییک را فعال / غیرفعال کنید، حالت بازشدن فولدرها را انتخاب کنید و برخی تنظیمات خاص که مختص جلوه‌های خاصی هستند را فعال یا غیرفعال کنید. در حالتی که جلوه‌ی مدرن را انتخاب کنید می‌توانید از رنگ زمینه‌ی تیره برای پوشه‌ها برای پوشه‌ها استفاده کرده و نمایش حاشیه برای آیکون‌ها را نیز فعال کنید. در صورتی که سراغ حالت کلاسیک بروید نیز می‌توانید برای آیکون اپلیکیشن‌ها قالب کلاسیک انتخاب کنید. پس از تغییر تنظیمات نیاز است که بر روی Respring تپ کنید تا اعمال شوند.

 

ClassicFolders-prefs

 

ClassicFolders توییک نوستالوژیک و جالبی است که می‌توانید آن را به قیمت ۹۹ سنت از سورس بیگ‌باس خریداری کنید. در صورتی که امکان خرید برایتان فراهم نیست می‌توانید سراغ سورس‌های ارائه‌دهنده‌ی توییک‌های کرک‌شده بروید.