دریافت نوتیفیکشن به هنگام عرضه‌ی آپدیت برای توییک‌های سیدیا توسط CyNotifier

توییک‌های سیدیا بسته به این که توسعه‌دهنده‌ی آن‌ها چقدر به فکر به روز نگه‌داشتن حاصل زحمت‌های خود است هر چند وقت یک بار ممکن است آپدیتی برایشان منتشر شود. این آپدیت‌ها هم می‌توانند بهبودهای امنیتی به ارمغان بیاروند و هم ممکن است پس از نصب‌شدن قابلیت‌های جدیدی را پیش روی کاربران بگذارند. این که توییک‌های نصب‌شده بر روی دستگاهتان را به‌روز نگه دارید به نفع شما و وظیفه‌ی انجام این کار نیز بر روی دوش خودتان است. برای این کار نیاز است که هر چند روز یک بار به سیدیا سر زده و پس از به روز شدن لیست محتوای سورس‌ها، آخرین آپدیت‌های عرضه‌شده را پس از برانداز‌کردن نصب کنید. در صورتی که این عادت چندان در شما نهادینه نیست و تمایل به دست‌یافتن به چنین شرایطی را دارید، توییک جدید CyNotifier برای شما ساخته شده است.

 

CyNotifier هر چند وقت یک بار (که توسط خودتان قابل تعیین است) محتوای سورس‌هایی که بر روی اپلیکیشن سیدیا دارید را به روز کرده و در صورتی وجود آپدیتی برای هر یک از توییک‌های نصب‌شده بر روی آن دستگاه، شما را از طریق پیغام نوتیفیکشن از این موضوع آگاه می‌سازد. علاوه بر این که این موضوع از طریق نوتیفیکشن به اطلاع شما رسانده می‌شود، آیکون Badge نیز بر روی آیکون اپلیکیشن به نمایش درمی‌آید تا به هنگام براندازکردن آیکون‌های هوم‌اسکرین نیز توجهتان به وجود آپدیت برای توییک‌ها جلب شود.

 

پس از آن که CyNotifier را نصب کردید، در بخش تنظیمات آن (واقع در اپلیکیشن Settings) می‌توانید به تنظیمات مختلف دست پیدا کرده و آن‌ها را تغییر دهید. این تغییرات عبارتند از:

 

– فعال / غیرفعال‌کردن آپدیت خودکار

– محدودکردن عملکرد توییک تنها به زمان‌هایی که آی‌دیوایس به یک شبکه‌ی وای‌فای متصل است

– تنظیم وقفه‌ی بین زمان‌های چک

– فعال / غیرفعال‌کردن نمایش آیکون Bagde بر روی آیکون اپلیکیشن سیدیا

– مستثنی‌کردن توییک‌ها و سورس‌های خاص از فرآیند چک‌کردن وجود آپدیت

– فعال / غیرفعال‌کردن دریافت نوتیفیکشن عدم وجود آپدیت

 

توجه داشته باشید که اگر مدت زمانی کمی را به عنوان زمان مابین چک‌کردن‌های متوالی انتخاب کنید باطری دستگاهتان به مراتب سریع‌تر از مدت زمان معمول دوام خواهد آورد. در صورتی که عملکرد CyNotifier علاقه‌مند شده‌اید، خوشحال خواهید شد که بدانید این توییک کاملاً رایگان است و می‌توانید آن را از سورس بیگ‌باس بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای دانلود و نصب و از آن استفاده کنید.