رونمایی از بندهای ویژه‌ی مدل اسپورت اپل واچ در همایش اختصاصی

روز گذشته در میلان ایتالیا اپل دستگاه اپل واچ را در محل Salone Del Mobile Design در برابر مشتریان خود به نمایش گذاشت. علاوه بر Phil Schiller و Marc Newson که از حضار اصلی بودند، Jony Ive نیز خود را به این مراسم رساند و طی نمایش مدل‌های عرضه‌نشده‌ای از بندهای مدل اسپورت دستگاه اپل واچ را به نمایش گذاشت. افراد حاضر در این همایش که به طور ویژه بر روی موضوع طراحی تمرکز داشت توسط یکی از کارکنان و طراحان نیمه وقت اپل به نام Marc Newson دعوت شده بودند.

 

Umberta Gntutti Beretta از علاقه‌مندان به هنر، تصویری از این بندها در اینستاگرام منتشر کرده است که به خوبی رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته شده را نشان می‌دهد: آبی تیره، صورتی روشن، قرمز و زرد از جمله‌ی این رنگ‌ها هستند. تصاویری از بند قرمزرنگ این وسیله چندی پیش توسط Will Carling دوچرخه‌سوار اهل انگلیس و بازیکن سابق راگبی در سرویس توییتر منتشر شده بود. قبل از این که چنین خبرهایی رونق بگیرند نیز شاهد دریافت مدل طلایی اپل واچ با بند اختصاصی و طلایی Link Bracelet توسط Karl Lagerfeld از اپل بودیم.

 

در حال حاضر مشخص نیست که اپل در آینده این بندهای اختصاصی را نیز جهت خرید در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد یا نه. اما گزارشاتی وجود دارد که اپل در ادامه‌ی سال میلادی جاری از مدل‌ها و رنگ‌های جدیدترین برای بند این گجت تازه‌نفس خود رونمای می‌کند.