قیمت رسمی مدل‌های مختلف اپل واچ اعلام شد

یکی از محورهای اصلی کنفرانس Spring Forward اپل ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه اپل واچ بود. این کمپانی با نشان‌دادن جنبه‌های مختلف و کاربردی این وسیله در زندگی روزمره، حضار را از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی که بر روی این وسیله تجهیز شده و راه‌های نوئی که برای ارتباط با آن پیش روی کاربران قرار دارد مطلع ساخت. پس از نشان‌دادن کاربردهای مختلف اپل واچ، اپل سراغ موضوعی رفت که تا همین ساعات پیش گمانه‌های مختلفی در خصوص آن زده می‌شد؛ یعنی قیمت نهایی مدل‌های مختلف، تاریخ شروع فروش و تاریخ شروع پیش‌فروش.

 

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، مدل پایه‌ی اپل واچ با نام Apple Watch Sport با اندازه‌ی بند ۳۸ میلی‌متری ۳۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. اگر قصد خرید بند ۴۲ میلی‌متری این مدل را داشته باشید باید ۵۰ دلار بیشتر خرج کرده و گجتی به ارزش ۳۹۹ دلار خریداری کنید. جنس بدنه‌ی این مدل از آلومینیوم است.

 

Screen-Shot-2015-03-09-at-11.56.09-pm

 

قیمت مدل بعدی که نام تر و تمیز Apple Watch به آن اطلاق می‌شود از ۵۴۹ دلار آغاز شده و بسته به این که چه مدل بندی برای آن انتخاب کنید، می‌تواند حداکثر تا ۱۰۹۹ دلار نیز بالا رود. بدنه‌ی این مدل از جنس استیل است.

 

Screen-Shot-2015-03-09-at-11.59.29-pm

 

در نهایت Apple Watch Edition را داریم که بدنه‌ی آن پوشیده از طلای ۱۸ عیاری است که برای خریدارانش خرج عجیب و غریب حداقل ۱۰ هزار دلاری را به ارمغان می‌آورد. اپل برای آن که آب و تاب این مدل را بیشتر کند، اضافه می‌کند که این مدل که خود در تعداد معدودی تولید شده است، تنها در اپل استورهای محدودی پیدا خواهد شد.