معرفی توییک NotiAction؛ اجرای عملیات خاص به هنگام دریافت پیام‌های متنی حاوی محتوای مشخص

NotiAction توییک رایگانی است که اخیراً وارد فروشگاه سیدیا شده است و بخاطر عملکرد جذابش پتانسیل بالایی برای محبوب‌شدن داراست. به کمک این توییک می‌توانید مشخص کنید که به هنگام دریافت پیامی در اپلیکیشن Messages  (چه پیام‌های آی‌مسیج و چه پیام‌های متنی) که حاوی عبارات مشخصی است، کدام فرامین به طور خودکار بر روی دستگاهتان انجام بگیرند. بسته به این که تا به امروز چه میزان نیاز به خودکارسازی امور احساس کرده باشید NotiAction می‌تواند در درجات مختلفی کمک‌حالتان شود. به کمک این توییک می‌توانید از راه دور و بدون نیاز به دسترسی فیزیکی به دستگاهتان آن را ری‌اسپرینگ کرده، وارد حالت Safe Mode کنید یا اپلیکیشن‌های بخصوصی را به اجرا دربیاورید.

 

پس از نصب‌کردن NotiAction بخش تنظیمات آن به منوی Settings اضافه می‌شود. این بخش مرکز کنترل شماست و تعیین عبارات حساس از این بخش انجام می‌شود. پس از گذر از دو گزینه‌ی نخست که مربوط به فعال / غیرفعال کردن توییک و حساسیت به بزرگ و کوچک‌بودن حروف هستند به بخش ورود متن‌هایی که باید به آن‌ها حساسیت نشان داده شود می‌شویم. در این بخش می‌توانید تا ده کلمه یا عبارت مختلف را وارد کنید که خیال انجام‌شدن عملیاتی خاص در صورت دریافت پیام حاوی هر یک از آن را دارید.

 

notiactionprefs

 

پس از واردکردن عبارت‌های مورد نظرتان به منوی تنظیمات توییک Activator مراجعه کنید. در این قسمت می‌توانید گزینه‌های مربوط به ده عبارت واردشده در تنظیمات NotiAction را به هنگام تعریف اکشن مشاهده کنید. هر یک از این عبارات قابل ضمیمه‌شدن به دستوراتی هستند که Activator قادر به اجرای آن‌هاست. اکشن‌هایی که طیف وسیعی را شامل می‌شوند. از ریستارت و خاموش‌کردن دستگاه گرفته تا به اجرا درآوردن اپلیکیشن‌های خاص.

 

notiactionactivator

 

در صورتی که همواره در اندیشه‌ی انجام خودکار برخی از کارها بودید NotiAction پتانسیل بالایی برای پرکردن خلأ حس‌شده داراست. همانطور که گفتیم این توییک رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای نیست. در صورتی که به این عنوان و طرز کار آن علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید آن را در سورس بیگ‌باس پیدا کنید.