معرفی Multify؛ پاسخی جدید برای رفع نیاز به مالتی‌تسکینگ بر روی آی‌اواس

اگر مالتی‌تسکینگ بر روی آی‌دیوایس‌ها موضوعی است که هنوز که هنوز است شما را درگیر خود و دست و پایتان از بابت انجام یک سری کارها بسته نگه داشته است، می‌توانید خوشحال باشید که توییک‌هایی که در این زمینه تولید می‌شوند هنوز تمام نشده‌اند. از جدیدترین توییک‌هایی که در این زمینه توسعه یافته Multify نام دارد. پس از نصب‌کردن Multify باید به بخش تنظیمات آن رفته و اکشن‌هایی برای مخفی یا آشکارسازی، رفتن به حالت ادیت یا بازکردن اپلیکیشنی خاص با Multify تنظیم کنید. پس از انجام این تنظیمات باید ببینیم که طرز کار چگونه است. به همین جهت اکشنی که برای آشکارساختن توییک تنظیم کرده‌اید را انجام دهید. با این کار صفحه‌ای به شکل زیر برایتان به نمایش درمی‌آید.

 

multify3

 

با تپ‌کردن بر روی هر یک از آیکون‌های به نمایش درآمده در تصویر فوق، اپلیکیشن مربوطه در یک پنجره به شکل زیر نشان داده می‌شود. می‌توانید بر روی آیکون + تپ کرده و اپلیکیشن‌های دیگری را نیز انتخاب کنید. با انتخاب‌شدن اپلیکیشن‌ها آیکون آن‌ها به ردیف بالا اضافه می‌شود و تنها با تپ‌کردن بر روی آیکون هر یک از آن‌ها می‌توانید سریعاً محتوای پنجره‌ای که پیش رویتان باز است را به آن اپلیکیشن اختصاص دهید.

 

multify2

 

پس از آن بازشدن اپلیکیشن‌های مورد نظر، در صورتی که به دنبال تجربه‌ی واقعی مالتی‌تسکینگ، یعنی اجرا و کارکردن همزمان با چندین اپلیکیشن هستید، نیاز است که اکشن ادیت را که در بخش تنظیمات توییک تعیین کرده بودید را اجرا کنید. با این کار پنجره‌ها به حالت ادیت می‌روند و می‌توانید اندازه‌ی آن‌ها را به میزان دلخواه تغییر دهید. نتیجه‌ی کار به دست آوردن محیطی شبیه به تصویر زیر خواهد بود:

 

multify1

 

Multify عنوان قدرتمندی است، اما قیمت ۵ دلاری آن شاید برخی کاربران را از خود براند. در صورتی که قابلیت‌هایی که توسط این توییک به ارمغان می‌آیند دلخواهتان هستند و آن‌ها را شایسته‌ی پرداخت ۵ دلار می‌دانید، می‌توانید Multify را در سورس بیگ‌باس پیدا و خریداری کنید. اما اگر امکان خرید برایتان مهیا نیست، می توانید از فروشگاه سیدیا اپل اپس به راحتی لایسنس  اورجینال این توییک فوق العاده را خریداری کنیدو به صورت آنی تحویل بگیرید.

فروشگاه سیدیا اپل اپس برای خرید کلیک کنید