نخستین ویدیو و تصاویر از آنباکسینگ اپل واچ طلایی

روز گذشته اعلام شد که گروهی از افرادی که دستگاه اپل واچ ادیشن را سفارش داده بودند ساعت‌های هوشمند خود را دریافت کرده‌اند. این موضوع تقریباً یک ماه پس از شروع فروش عمومی اپل واچ تحقق پیدا کرده است. نسخه‌ی مزین به طلای ۱۸ عیار اپل واچ بر روی مچ سلبریتی‌ها و افراد معروف مختلفی دیده شده است. این ساعت هوشمند قیمتی بین ۱۰ تا ۱۷ هزار دلار (بسته به این که چه بندی سفارش داده شود) دارد و ۱۵۰۰ دلار مازاد نیز برای فعال‌کردن سرویس گارانتی Apple Care+ دریافت می‌شود.

 

با رسیدن این گجت به دستگاه کاربران تفاوت‌های مختلف بسته‌بندی آن با مدل‌های اپل واچ اسپورت و اپل واچ به طور واضحی دیده می‌شود. اپل واچ طلایی در جعبه‌ی چرمی مکعبی‌شکل بسته‌بندی شده است. در حالی که دستگاه اپل واچ اسپورت در یک جعبه‌ی پلاستیکی مکعب مستطیل شکل و مدل استیل ضدزنگ نیز در جعبه‌ای مکعبی شکل به کاربران تحویل داده می‌شود. البته جعبه‌ی مدل ادیشن به جای چرم از پلاستیک ساخته شده است.

 

در داخل جعبه‌ی حاوی اپل واچ ادیشن پارچه‌ای برای تمیزکردن ساعت گذاشته شده که بر روی آن عبارت Watch Edition نقش بسته است. کتابچه‌ی کوچکی که در آن پروسه‌ی تولید اپل واچ ادیشن توضیح داده شده در داخل جعبه قرار داده شده است. البته این جعبه یک جعبه‌ی معمولی نیست. در یک سمت جعبه محلی برای اتصال پورت لایتنینگ تعبیه شده که با متصل‌کردن آن به منبع تغذیه می‌توان اپل واچ ادیشن را برای شارژشدن به داخل جعبه سپرد.

 

در زیر می‌توانید تصاویر این وسیله و ویدیوی آنباکسینگ آن را تماشا کنید. ویدیو از طریق این لینک به طور مستقیم قابل دانلود است.

 

gold-apple-watch-edition-unboxing-1 gold-apple-watch-edition-unboxing-2 gold-apple-watch-edition-unboxing-3 gold-apple-watch-edition-unboxing-4 gold-apple-watch-edition-unboxing-5 gold-apple-watch-edition-unboxing-6 gold-apple-watch-edition-unboxing-7