نسخه‌ی آیفون Pixelmator قدرت ادیت نرم‌افزارهای دسکتاپ را به گوشیتان خواهد کشاند

چندی پیش بود که آپدیت‌شدن نسخه‌ی مک اپلیکیشن ویرایش تصویر Pixelmator جهت سازگارشدن با قابلیت Force Touch مک‌بوک‌های جدید و فراهم‌کردن کنترل هر چه بیشتر بر روی روند ادیت تصویر را شاهد بودیم. مدت زیادی از این موضوع نگذشته است که Force Touch تأیید کرده به زودی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن نیز آپدیت خواهد شد و بزرگترین تغییر رخ‌داده در این آپدیت یونیورسال‌شدن آن خواهد بود. این بدان معناست که کاربران آیفون نیز در آینده‌ای نزدیک خواهند توانست قدرت ویرایش تصویر اپلیکیشن Pixelmator را بر روی گوشیشان تجربه کنند.

 

Pixelmator ابزارهای قدرتمند ادیت تصویری در حد و اندازه‌ی اپلیکیشن و نرم‌افزارهای کامپیوترهای دسکتاپ را در اختیار طیف وسیعی از کاربران قرار می‌دهد. از کاربران آماتور گرفته تا عکاسان حرفه‌ای می‌توانند از Pixelmator بر روی آی‌دیوایسشان جهت ویرایش تصاویر بهره ببرند. نسخه‌ی آیفون این اپلیکیشن نیز مجهز به تمامی ابزارهایی خواهد بود که پیش از این کاربران نسخه‌ی آیپد از آن استفاده می‌کردند.

 

توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن علاوه بر آپدیت‌کردن Pixelmator جهت سازگارشدن با آیفون، درصدد افزودن قابلیت‌ها و ابزارهای جدید به آن نیز هستند. یکی از این ابزارها که از تکنولوژی گرافیکی جدید اپل با نام Metal در آن به کار گرفته شده است Distort نام خواهد داشت.

 

از یک سو نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن در حال حاضر ۵۰ درصد تخفیف خورده و از سوی دیگر گفتیم که آپدیت آینده یونیورسال خواهد بود. از این رو اگر در فکر استفاده از این اپلیکیشن بر روی آیفونتان هستید بهتر است که هم اکنون به کمک این لینک خرید Pixelmator را در اپل آی‌دیتان ثبت کرده و بعد از سازگارشدن آن با آیفون اقدام به نصب‌کردن نسخه‌ی جدید کنید.