پاسخ دادن سریع به پیام های وایبر در iOS 8 با توییک QuickReplier for Viber 2

وایبر یکی از نرم افزار های پرطرف دار و معروف مسنجر هست که مخصوصا در ایران خیلی عمومی شده و حتی به جای اس ام اس هم به کار میره . اگه شما هم فعال وایبری هستید پس حتما از  توییکی که معرفی می کنیم خوشتون میاد .

اگه پیگیر خبر ها بودید توییک کاربردی QuickReplier for Viber؛ ارسال پاسخ سریع برای پیغام‌های دریافتی وایبر را خوانده اید . اما این توییک روی نسخه های iOS 6- 7 پشتیبانی میشد که بعد مدتی نسخه جدید این توییک QuickReplier for Viber 2 برای iOS 8 منتشر شد .

طرز کار این توییک به این صورت هست که وقتی پیام جدید وایبری دریافت می کنید  به طور معمول نوتیفیکیشن بالای صفحه بهتون اطلاع میده ! خوب حالا فقط کافی دستتون رو روی نوتیفیکیشن بزارید و بکشید پایین تا صفحه پیام و کیبورد باز بشه و راحت پیام رو بدون اینکه وارد اپ وایبر بشید همینجا تایپ و ارسال کنید . در واقع این قابلیت از هسته توییک Qouria شکل گرفته که  قابلیت  پاسخ سریع رو برای شما فراهم میکنه .

دقت کنید بعد نصب این توییک و Respring شدن دیوایس شما باید به تنظیمات Setting > Couria’s preferences برید و قسمت Viber رو فعال و اجازه دسترسی بدید .

این توییک در سورس بیگ باس به قیمت ۱.۹۹ دلار قرار گرفته که اگه امکان خرید ندارید میتونید از فروشگاه سیدیا اپل اپس به صورت آنلاین لایسنس اورجینال این توییک را با نام QuickReplier for Viber 2 خرید کنید .

فروشگاه سیدیا اپل اپس