پاک‌کردن همزمان چندین اپلیکیشن به کمک MultiDelete

MultiDelete از توییک‌های تازه‌منتشرشده‌ای است که امکان پاک‌کردن همزمان چندین اپلیکیشن را فراهم می‌کند. یعنی به جای آن که پس از رفتن به حالت ادیت اقدام به پاک‌سازی یک به یک اپلیکیشن‌ها کرده و پیغام تأیید پاکسازی را برای هر یک به طور جداگانه تأیید کنید، کافی است آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که قصد پاک‌کردنشان را دارید انتخاب کرده و سپس یک‌جا از شر تمامشان راحت شوید. در صورتی که به دنبال راه سریعی برای هوم‌اسکرین‌تکانی هستید، MultiDelete می‌تواند یکی از ابزارهای ایده‌آل برای رسیدن به این هدف باشد.

 

با نصب MultiDelete بخش تنظیمات آن نیز به اپلیکیشن Settings افزوده می‌شود که از طریق آن می‌توانید عملکرد توییک را فعال / غیرفعال کنید. پس از انجام هر تغییری در این بخش جهت اعمال‌شدن آن نیاز است که دستگاهتان را ری‌اسپرینگ کنید. خوشبختانه شورتکات ری‌اسپرینگ در بخش تنظیمات MultiDelete موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

برای استفاده از MultiDelete نخست نیاز است که هوم‌اسکرین را با نگه‌داشتن انگشتتان بر روی یکی از آیکون‌ها به حالت ادیت ببرید. پس از به لرزش درآمدن آیکون‌ها به جای آن که بر روی آیکون ضرب همیشگی تپ کنید، نخست آن اپلیکیشن‌هایی که قصد پاک‌کردنشان را دارید با تپ‌کردن بر روی آیکونشان انتخاب کرده و پس از اتمام روند انتخاب، بر روی آیکون ضرب موجود بر روی یکی از آیکون‌های انتخاب‌شده تپ کنید تا همگی آن‌ها پاک شوند.

 

MultiDelete توییکی رایگان است که می‌توانید با جست‌وجو از طریق سیدیا آن را در سورس بیگ‌باس پیدا کنید.