کانال پخش زنده‌ی کنفرانس ۱۸ خرداد اپل به اپل تی‌وی اضافه شد

مشتاقان اپل و پیگیران اخبار دنیای تکنولوژی مطلع هستند که فاصله‌ی زیادی با کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال اپل یا همان WWDC نداریم. در همین راستا هر چند روز یک بار خبری می‌شنویم که نوید نزدیک‌ترشدن روز کنفرانس را می‌دهد. اپل در اقدام جدید خود کانال استریم کنفرانس‌های خود را آپدیت کرده و اطلاعات مربوط به کنفرانس آینده نظیر ساعت برگزاری، عنوان کنفرانس و لوگوی جدید را به آن افزوده است.

 

اپل صفحه‌ی مربوط به استریم کنفرانس‌ها را نیز آپدیت کرده و ساعت و تاریخ برگزاری را به آن افزوده است. بنابراین می‌توانید در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۸ خرداد به این آدرس مراجعه کرده و کنفرانس را به طور زنده با آی‌دیوایس یا مکتان تماشا کنید.

 

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که اپل در این کنفرانس از آی‌اواس ۹ و OS X 10.11 رونمایی کند. اگر چه تا لحظه‌ی معرفی هیچ چیز رسمی و معتبر نیست، اما انتظار می‌رود که تمرکز عمده در آی‌اواس ۹ بر روی بهبودها و رفع مشکلات موجود این سیستم عامل باشد. علاوه بر این مورد اصلی، احتمال افزوده‌شدن اطلاعات مربوط به حمل و نقل عمومی به نقشه‌های اپل، بهبود سیری و تغییر فونت پیش‌فرض هر دو سیستم عامل به San Francisco نیز می‌رود. گفته می‌شود سرویس استریم موزیک آنلاین این شرکت یکی دیگر از تازه‌واردهایی خواهد بود که در WWDC امسال با آن آشنا خواهیم شد.