راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی جدید از سوی اپل با عنوان Why there’s nothing quite like iPhone

بخش تبلیغات و بازاریابی اپل چند وقتی است که فعال‌تر از قبل به دنبال جلب توجه افراد به محصولات این شرکت است. در همین راستا تا به امروز راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مختلفی را شاهد بوده‌ایم که با روش‌های مختلفی سعی در برجسته‌کردن نقاط قوت دستگاه آیفون داشتند. کمپین‌هایی نظیر Shot on iPhone 6 که بارها در اپل اپس از آن خوانده‌اید. در شرایطی که هنوز تمامی کمپین‌های قبلی به اتمام نرسیده‌اند، اپل اخیراً از راه‌اندازی کمپینی جدید خبر داد.

 

کمپین جدید Why there’s nothing quite like iPhone فعلاً روی وب تمرکز دارد و سعی می‌کند به کاربران نشان دهد که چرا هیچ محصول دیگری نمی‌تواند شبیه آیفون باشد. این کمپین را می‌توان در تکمیل آخرین کمپین معرفی‌شده با نام If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone دانست. در صفحه‌ی مربوط به این کمپین اپل بحث خود را روی چندین موضوع متمرکز کرده است. با اسکرول‌کردن در این صفحه کاربر با برجسته‌ترین قابلیت‌های آیفون که آن را از سایر رقیبان متمایز می‌کند آشنا می‌شوند. قابلیت‌هایی نظیر سازگاری کامل نرم‌افزار و سخت‌افزار، فروشگاه اپ استور، دوربین قدرتمند، اپل پی، سرویس آی‌مسیج و پلتفرم Health. طراحی این صفحه بسیار زیبا انجام شده است. طوری که حتی اگر قصد اسکرول‌کردن سرسری را داشته باشید نیز از جلوه‌های بصری به قدر کافی لذت خواهید برد.

 

در این کمپین اپل بخش ویژه‌ای را به صحبت در مورد امنیت بالای سیستم عامل آی‌اواس اختصاص داده است. این شرکت از سندباکسینگ به عنوان ویژگی‌ای که مانع از دسترسی بی‌مورد به فایل‌های سیستمی می‌شود یاد کرده و این موضوع را مانع نفوذ بدافزارها به آی‌اواس می‌داند. اپل با تولید دستگاه آیفون نه تنها خود را به عنوان شرکتی قدرتمند در عرصه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند مطرح کرد، بلکه به کمک آن هویتی برای خود ساخت که در کمتر شرکت فعال در عرصه‌ی فناوری می‌توان پیدا کرد.

 

برای سیر در این کمپین می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.